BIG LOVE OWNER

Nabi Musa Aja Golput

In Tulisan Ringan on March 28, 2009 at 12:34 am

Nggedebusan fiktif soal golput di warung Hek, warungnya para hekers.
(klik judulnya biar jelas mbacanya)
Bejo : Kang, amplop paling gede dari partai mana?
Mujrimin : Mbahmu salto! Nggak ada yang gede, kabeh molasan ewu (15 ribuan). Jadi mau tak coblos semua.
Bejo : Sentulkenyut…ha yo suaramu di disekualipasi no kang, nggak dipakai kalau kaya gitu.
Mujrimin : Ora urusan, sing penting adil. Semua ngasih ya semua tak contreng. Beres. Lha kalau kamu, Jo?
Bejo : Nek aku wong sampai sekarang ngga ada yang ngasih amplop ya golput aja, golongan putus asa.
Mujrimin ; Lha pengajian partai kemarin, kamu kan ikut to? Apa ndak ada amplopnya babar plothas to,Jo?
Bejo : Oh, pengajian partaine Pak Karto Sumrintil kuwi to? Ndak ada! Wong katanya itu partai dakwah Islam, jadi gak ada sogok-sogokan. Haram katanya. Malah nek perlu simpatisannya yang harus udu alias urunan.
Lik Sayatin : (nimbrung) We lha remuk no. Lha terus ngapain aja disana?
Bejo : Ya cuma ngaji. Ditakut-takuti, nek orang Islam itu mestinya ya milih partai yang membawa misi Islam. Yang akan mengubah parlemen Indonesia ini lebih Islami. Nek gak milih, nanti kalau yang jadi pejabat orang-orang kapir sama bajingan-bajingan, gimana? Itu tanggungjawab kita!. Gitu katanya.
Lik Sayatin : We’e’e’eee….berarti partaine ampuh no, isinya kyai tok sama wong alim tok. Partai langitan! Calegnya kyai kabeh.
Bejo : Yo mbuh, ketoke si ho’oh kang. Ora enek bajingane, tur yo ora bakal koalalisi ..koala..halah! koalisi karo bajingan. Soale ora bakal gathuk (gak cocok). Lha nek nanti menang, terus sama-sama jadi pejabat, yang alim pingine nglarang ndangdutan, bajingane mesti wae gak terima kalau klangenane (kegemaranya) dilarang. Lak iyo to?
Lik Sayatin : Ho oh no! Kita ini demokrasi, ora iso nglarang-nglarang koyo ngono kuwi. Ndangdut dilarang, mengko jaipong dilarang, ludruk dilarang, tari-tari sing nganggo kesurupan kae dilarang..budaya kok dilarang. Bhoneka tunggale arema. Beda-beda tapi gak boleh sama!
Tapi….dipikir-pikir, apa bisa Jo, partai isine wong alim tok? Sing dadi caleg wong sing alim tok?
Bejo : Yo mbuh kang, kalau tujuan partainya gitu ya harusnya yang jadi anggota parlemen harus orang langitan semua. Gak kaya partai lain, yang jadi caleg, yang duitnya banyak. Gak diterima di partai ini, pindah ke partai itu, gak diterima di partai itu, pindah lagi ke partai inu, terus ke partai iti.
Lik Sayatin : Waduh! Gek gek partai itu yang pingin undang-undange diganti syareat Islam kae yo?! Wah payah ki, nanti nyuri tangane dikethok, indehoi dipateni, ngombe digebuki. Wah jan…cotho no!
Bejo : Halah kowe kuwi kang, kayaknya nggak sampe segitunya. Ndak bakal bisa partai kok sampai kaya gitu. Kalau pun maksa, mesti ujung-ujungnya bakal ngadepi gentho-gentho kaya sampeyan kuwi. Lha kalau udah gitu, bukan partai-partaian lagi yang dipakai tapi bendo, arit karo pacul sing maju.
Mujrimin : ho oh kang, ndak usah kuatir. Partai itu ndak seganas wong-wong sing podo golput tenan kae. Nek kae jan golongan putih tenan. Nek emoh yo emoh tenan. Presiden wedok emoh, ya emoh tenan. Salaman karo wong wedok emoh, yo emoh tenan. Ngombe-ngombe, nggasak bojone liyan, karo ndangdutan, pingine yo disikat tenan. Tapi kalau partai yang itu nggak kang. Wong..yo kuwi mau demokrasi. Tapi yo mbuh ding kang…aku yo ora ngerti.”
Bejo: : Bener kang, mungsuhe gentho sama gali bangsane kowe kuwi yo wong golput-golput kae kang. Kaya kang Jaidi misale, dia prinsipnya yang penting Islam yang bener, gak partai-partaian, gak masalah yang jadi pejabat wong kapir semua apa bajingan semua. Angger netepi Islam sing bener, mesti bakal menang. Ireng-ireng, putih-putih. Kaya Nabi Musa katanya. Ndek mben Nabi Musa malah asline wes dadi putra mahkota di negaranya Pirngon, Bapak angkate. Tapi habis dapat wahyu dari langit, ora njuk mbuat partai atau nyaleg jadi anggota parlemene Pirngon. Tapi malah karo bani Israil, wong-wong mlarat banjur langsung nantang Densuse Pirngon, adu kasekten. Buktine? menang. Dadi mungsuh sejatimu yo orang-orang kaya mereka itu kang.
Lik Sayatin : Oh.. Bajirut kabeh! lha kok podo mbajing-mbajingke aku ki..?! ooo dasar bajingan! Titenono bar pemilu, sing bakal menang mesti bala-balaku. Partai D’bajingan Sejahtera Indonesia. Nek perlu, balaku bakal tak kon nyaleg lewat partaine Pak Karto Sumrintil. Biar Indonesia jadi negeri Bajingan. Hidubajingan!
Mujrimin : (dalam hati, ” ho oh kang tak dukung!).”
Bejo : (dalam hati, ” Oalah..bejo jenengku Bejo, dudu Sayatin opo Mujrimin, balane setan kabeh.”).

Advertisements
  1. assalamu alaikum wr. wb.

    Permisi, saya mau numpang posting 🙂

    http://ulamasunnah.wordpress.com/2008/06/03/menggugat-demokrasi-daftar-isi/

    semoga link di atas bisa menjadi salah satu rujukan…

    Terima kasih atas perhatian dan kerja samanya.
    Mohon maaf kalau ada perkataan yang kurang berkenan. (-_-)

    wassalamu alaikum wr. wb.

  2. Opo tho kuwi? Ga mudheng….

  3. lha klo dibajing-bajingke gitu aku yo pilih golput wae no. yo tora? sak karepmu ding … ndak malah dikira kampanye

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: